beatehemsborg

lørdag 1. november 2014

kontraster...


Første dag i november...
 
Det er skikkelig ruskevær ute, og etter mange dager med vind er
trærne nesten ribbet for blader. Inne er det varmt og mørkt og
stearinlysene blafrer. Jeg har laget meg en kopp med kanel- og
eplete og jeg har til og med snoka til meg et par pepperkaker!


Så kommer Loppa hjem etter overnatting hos Besta.
Hun roper fra gangen at hun har en overraskelse til meg...




Hun holder frem en liten neve med noe som forteller meg
at det ikke er så lenge siden det var sommer:
Sukkertopp, blåklokke og oregano...
 
og ikke minst:
siste rest fra Loppa og Bestas lille grønnsakshage!








5 kommentarer:

  1. Så koslig med en liten bukett i høstmørket og de gulerøttene var jo bare så søte :)

    SvarSlett
  2. Hei Lovely,
    I have absolutly no idea what you are writing about, cause I dont understand norwegian, but I love your photos and already follow you for about two years and love your pictures.

    Best regards from germany.
    Sophie Kunterbunt

    SvarSlett
  3. Hi I love your blog, how you style your photos and every detale in your home, you are an endless inspiration for me. Thank you for sharing your photos with us and have a nice weekend.
    klem
    Stína

    SvarSlett
  4. Så koselig ღ
    Klem, Mette

    SvarSlett
  5. Så koselig å finne slike blomster nå. :) Flott skrevet, og gode bilder du viser. :) Husker et år jeg fant noen stemorsblomster i hagen 20.desember, tok de med til moren min som har bursdag da.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...